Pages

Sunday, June 21, 2009

Aku benci hidup ku skrg

Aku bosan dgn ape berlaku skrg..
ak benci..
sumenye menjadi porak peranda dlm hidup ak skrg..
ak ingin cepat pergi;....
pergi dr sume yg berlaku..
knape masing2 menjadi selfish dlm hidup ini..

4 imagination:

Nurul Nazurah Nasri said...

yana, jgn benci dgn hidup,..
jgn mudah putus asa,..
ape yg berlaku ade hikmahnye,.just take it (hadapi dengan senyuman)

nobody_eka said...

entahlah...
kadang2 cm nak lari jek dr sume ni..
uwaaa...nape lah ak yg mghadapinye

Anonymous said...

Pantat kau bagi aku jolok,jilat beji kelintit kau bgi aku gigit,sedut ah oh ah oh nazurah oh ah oh ah abg nk pncut ni baru aku tak putus asa...baru aku tersenyum lebar...

Anonymous said...

Wan kau nak hidup tmpuh dngn senyuman...hari kena buli hari kena cabul...