Pages

Saturday, October 18, 2008

Last bLoG

Ini adalah blog terakhir ku untuk segment ini..
Ditaja khas untuk assignment ku kepada PM kamel..
Miracle..
Aku sengaja memilih tajuk ini..
Kerna aku seorng yang suke explore sesuatu yang baru..
Dan yang lebih penting..aku ni suka sesuatu yang mencabar even penakut..
Haha..
Melihat keadaan sekeliling aku slalu berfikir..
How amazing and miracle our life..
Setiap yg berlaku ada hikmahnya..
Setiap yang datang ada maksudnya..

Setiap manusia ada pasangannya..
Setiap yang baik ada buruknya..
Apa yang berlaku membuat aku berfikir tentang kelemahan ku sndiri..
Semua yang berlaku kadang2 membuatkan aku sayangakan hidp ku ini..
tetapi bak kata baginda..kita pasti akan mendapat title..
Thu kenapa..kerna ak sedar yg dosa ku lebih byk dr pahala..
Aku sedar aku sering menyakitkan hati manusia di sekeliling ku..
Aku sedar betapa jahatnya dan kelemahan ku ini..

Walau apepun...aku memohon maaf kepada semua yang mengenali ku..
Kekasaran dan kelemahan boleh diperbaiki..
Tapi tanpa kamu semua..siapalah aku..hidup sendiri..
Lebih2 lagi keluarga dan shabat2 ku..
Camat Ari Raya..
cAayang korang semua..

Hm...kenalilah aku kerna aku seperti kamu semua..

2 imagination:

Nurul Nazurah Nasri said...

hmm..ape yg ko post ni is really true..and what do you mean by "title"...and i can't wait to meet my "pasangan" yg akan sehidup semati with me...

nobody_eka said...

why..mane ade ak ckp i cant wait 2 meet psgn yg akan sehidup semati wit me..
psl title 2..
title kite menjadi arwah..
sume akan mati..dan sume akan dpt title arwah..means title org yang dah meninggal